چگونه خود را از همه خوبی ها سرشار کنیم؟
خیلی ساده است. اینکه تو زندگیمون هدف داشته باشیم و برای رسیدن به هدفمون تلاش کنیم. تلاش و تلاش .
هر چقدر برای رسیدن به اهدافمون سعی و تلاش بیشتری از خودمون نشون بدیم بیشتر از خوبی ها و پاکی ها سر شار می شیم.می بینی یکی خیلی ثروتمنده ولی لذتی از زندگیش نمی بره . می بینی یکی خیلی فقیره و لذتی از زندگیش نمی بره. اون یکی فکر می کنه اگه کمی فقیرتر بود شاید خوشبخت تر بود و این یکی فکر می کنه اگه کمی ثروتمندتر بود خوشبخت تر بود. ولی واقعیت می دونی چیه؟
اینکه این دو تا چون تو زندگیشون هدف ندارن و یا احیانا هدفی هم دارن ولی برای رسیدن به هدفشون تلاشی مستمر انجام
نمی دن به همین خاطر احساس خوشبختی نمی کنند.
“لیس للانسان الا ما سعی.”
لازمه سعی و تلاش داشتن هدف است. هدف راه را روشن می کند. باقی اش اینه که برای رسیدن به هدفتون به راه بیفتید و اون قدر تلاش کنید و پله پله جلو برید تا یکی یکی به اهدافتون برسید. اینگونه خواهد بود که آرام آرام همه خوبی ها و پاکی ها در وجود شما رشد و نمو می کنند و شما رو تبدیل به موجودی نورانی و پربرکت می کنند که همه وجودش سرشار از زیبایی و شادی و سلامتی است و با تمام وجود شادی و موفقیت نامحدود رو در آغوش گرفته است.
دیدگاهتان را بنویسید