انرژی شما مثبت است یا منفی؟
30 دی 1392
ارسال شده توسط زهرا فریدونی
1.42k بازدید
گلدان گل سبزی بخر آن را در جای مناسبی در اتاقت بگذار. سعی کن نور و آب کافی به آن برسد. هر روز دقایقی با آن گل حرف بزن .هر چه دلت می خواهد بگو چیزهایی را که نتوانسته ای به کسی بگویی .
پیش آن گل سبز گریه کن یا بخند و.هر چه هستی خودت را به آن گل نشان بده .یک ماه بعد به آن نگاه کن تا متوجه شوی امواج تو مثبت است یا منفی .تو در رابطه با انسانها نیز همینطور عمل می کنی .
اگر گل زرد شد بدان که پر از انرژی منفی هستی و اگر گل سر حال و شاداب ماند خوشا به حال تو و همه کسانی که با تو در ارتباط هستند.
دیدگاهتان را بنویسید